De beste zorg, daar gaan we voor. Toch kan het zijn dat u achteraf niet helemaal tevreden bent. Vertel het ons! Wij zien u graag tevreden de deur uit gaan en nemen uw klacht serieus.
Procedure
Bespreek uw klacht eerst met de betrokken specialist of medewerker. Een goed gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Komt u er samen niet uit of praat u liever met iemand anders, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris mw. S. Wichers via tel. 079 - 343 85 30, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U kunt ook een klachtenformulier invullen. Mw. Wichers onderzoekt uw klacht en bemiddelt tussen u en de betrokken medewerker. Op deze manier kan snel een passende oplossing worden gevonden. Uiteraard wordt uw klacht vertrouwelijk behandeld. Bemiddeling en behandeling van uw klacht binnen de Orfeokliniek is kosteloos.
Geschillencommissie
Bent u ook na tussenkomst van de klachtenfunctionaris niet tevreden, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Zelfstandige Klinieken. In de Geschillencommissie zijn de Consumentenbond en branchevereniging ZKN vertegenwoordigd. De commissie is onafhankelijk en onpartijdig. Ze brengt een bindend advies uit of bevordert een schikking tussen patiënt en kliniek. Dit kan tot een bedrag van maximaal € 25.000,-. Belangrijk: bij aanvang van een geschilprocedure bent u klachtengeld verschuldigd en moet u een eventueel onbetaald deel van de rekening in depot storten. Meer hierover leest u in de brochure van de Geschillencommissie.
Geheimhouding
Alle medewerkers van de Orfeokliniek, de klachtenfunctionaris en de leden van de Geschillencommissie zijn verplicht tot geheimhouding. Gegevens worden pas aan derden ter beschikking gesteld als u daar schriftelijk toestemming voor heeft gegeven.